Καλημέρα. Η καλημέρα είναι ευχή.




Καλημέρα.

Η καλημέρα είναι ευχή, δεν είναι διαπίστωση.
Στέλνω αυτό το μήνυμα σε όσους εκτιμώ και ακόμη περισσότερο σ' αυτούς που αγαπώ.
Η Αγάπη είναι εντολή προς τους ανθρώπους τους Ειρηνικούς, αυτούς που όλους τους άλλους σέβονται, και λογούς έχουν τίμιους και συμφιλίωσης κάνουν πράξεις.
Δεν είμαι ο καλύτερος, επιθυμώ όμως να γίνω.
Δεν είμαι τίμιος αρκετά, θέλω όμως να είμαι.
Δεν λειτουργώ με υπομονή, προσπαθώ να το πετύχω.
Έχω έρθει στην ζωή να ετοιμαστώ, μα ευελπιστώ αιωνία να ζήσω. Έχω ακούσει πολλά για το "τι" και "πως", έχω γνωρίσει τον πνευματικό μου οδηγό και καθώς σας εκτιμώ σας εύχομαι "Και Στα Δικά Σας".

Υπηρέτης της Ειρηνικής Ζωής.

[εάν δεν θέλεις τα επόμενα -όπως αυτό- μηνύματα πρέπει να το γνωρίζω, η προσευχή είναι αιώνιο όφελος]

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Λαός Ελεύθερος ως προς το Θεό, πλην όμως σε Υποτέλεια, ως προς τα Κόμματα.

Την εποχή της αμφισβήτησης.

Ημέρα με την Ημέρα, ο καιρός μετράει χρόνο και απόφαση γυρεύει.

Αρχίζουμε να ψιθυρίζουμε κάποιες σκέψεις.